Kako se pozicionirati, sastaviti marketinški plan, stvoriti vlastiti marketinški splet, uspjeti u odnosima s javnošću i pri tom ostvariti misijuzaraditi i činiti dobro zajednici naučili su predstavnici osječkih udruga na ciklusu radionica u sklopu projekta POMAK .

Nastavak je to, naime, već započetog projekta i korak bliže stvaranju baze udruga koje će dio svojih prihoda ostvarivati iz neprofitno-poduzetničkih projekata. Zašto socijalno poduzetništvo? Odlazak velikih stranih donatora iz Hrvatske ostavio je mnoge organizacije civilnog društva u situaciji kada su suočene s činjenicom da je sve manje raspoloživih donatorskih sredstava za provođenje vlastitih aktivnosti, čime je u pitanje dovedena njihova održivost.

S druge strane nedovoljna razvijenost i neosvještenost gospodarskog sektora onemogućuje nadomjestak financijskih i materijalnih sredstava za daljnju održivost udruga, građanskih inicijativa i daljnji razvoj civilnog društva. U takvoj situaciji razvitak dohodovne djelatnosti nužan je za stvaranje temelja održivosti u tim organizacijama, a iskustva su pokazala da je samoodrživost moguća već sa 25 do 30 posto sredstava ostvarenih prodajom vlastitih proizvoda ili usluga. 

Na ukupno šest radionica sudjelovali su predstavnici udruga koji su protekle godine prošli kroz početni modul obrazovanja o socijalnom poduzetnišvu.

Riječ je o desetak udruga koje su kao rezultat edukacije uspjele sastaviti marketing planove vlastitog neprofitnog biznisa, ali i dobile uvid, te ideje o mogućnostima međusobne suradnje iz koje bi se mogli roditi budući uspješni projekti. Projekt je prepoznao i podržao Grad Osijek, a radionice su održane u prostorijama Evangeličke crkve u Jagerovoj ulici u Osijeku.

 

O projektu

Projekt POMAK nastojao je osposobiti udruge kako bi same, kroz kreativno osmišljene aktivnosti, bile u stanju doći do financijske pomoći, a istovremeno razviti razne modele samozapošljavanja. Na ukupno šest radionica sudjelovali su predstavnici udruga koji su prošli kroz početni modul obrazovanja o društvenom poduzetnišvu.
GLAVNE AKTIVNOSTI
6 radionica
TRAJANJE PROJEKTA
PROJEKTNI PARTNERI
Grad Osijek
VRIJEDNOST PROJEKTA