Udruga za kreativni razvoj Slap je u suradnji s talijanskim partnerom Ecipar Ferrara te Regionalnom razvojnom Agencijom Slavonije i Baranje pokrenula projekt Ethno-brand, koji je imao za cilj jačanje turističke ponude Slavonije i Baranje stvaranjem jedinstvene robne marke za predmete ručne izrade.
Projektom se nastojala objediniti i standardizirati šarolika ponuda rukotvorina koje zadržavaju tradicionalna obilježja kraja iz kojeg dolaze, ali istovremeno odgovoriti na sve zahtjevnije standarde suvremenih kupaca, posebice stranih turista.

Slap je okupio 10-ak malih obrta i udruga koje se bave izradom raznih rukotvorina te im pored zajedničkog plasmana ponudio i pomoć pri organizacijskom jačanju, edukacijske programe, usluge marketinga te osmišljavanje tržišnog nastupa. Konačni cilj je bio ojačati male proizvođače za samostalno i održivo poslovanje. Projekt se provodio na području Osječko‐baranjske i Vukovarsko srijemske županije, a u njegovu provedbu će pored partrnerskih organizacija biti uključen i veliki broj institucija, lokalnih samouprava, turističkih zajednica, strukovnih organizacija i stručnjaka različitih profila. Brand Panona pokušaj je stvaranja robne marke koja bi objedinila šaroliku ponudu rukotvorina panonskog kraja Hrvatske i tako pomogla razvoju turističkih potencijala regije. Projekt je trajao od 1. ožujka do 31. prosinca 2006. godine.

O projektu

Cilj projekta je bilo jačanje turističke ponude Slavonije i Baranje stvaranjem jedinstvene robne marke za predmete ručne izrade. Nastojalo se objediniti i standardizirati šarolika ponuda rukotvorina koje zadržavaju tradicionalna obilježja kraja iz kojeg dolaze, ali istovremeno odgovoriti na sve zahtjevnije standarde suvremenih kupaca, posebice stranih turista.
GLAVNE AKTIVNOSTI
Stvaranje robne marke Panona, u okviru kojeg se stvorio vizualni identitet brenda, odredili su se standardi kvalitete, dizajnirale 4 kolekcije rukotvorina te kroz promotivnu kampanju brend se pozicionirao na tržištu
Pokretanje kreativnih radionica u Erdutu u Centru za održivi ruralni razvitak, u okviru kojih su svi korisnici imali priliku naučiti nove vještina i uz stručno vodstvo usavršiti same tehnologije izrade
Stvaranje tržišta, aktivnost koja je započela istraživanjem tržišta, izradom poslovnog i maketing plana, te su rezultirale pokretanjem web-shopa i uspostavom 10-ak prodajnih mjesta na turističkim destinacijama diljem Slavonije i Baranje
Stvaranje mreže potpore daljnjem jačanju malih proizvođača kroz umrežavanje i povezivanje sa srodnim organizacijama u Italiji
TRAJANJE PROJEKTA
10 mjeseci
PROJEKTNI PARTNERI
Ecipar Ferrara – Italija i Regionalna razvojna Agencija Slavonije i Baranje
VRIJEDNOST PROJEKTA
156.000 Eura