
Udruga za kreativni razvoj Slap je u suradnji s talijanskim partnerom Ecipar Ferrara te Regionalnom razvojnom Agencijom Slavonije i Baranje pokrenula projekt Ethno-brand, koji je imao za cilj jačanje turističke ponude Slavonije i Baranje stvaranjem jedinstvene robne marke za predmete ručne izrade.
Projektom se nastojala objediniti i standardizirati šarolika ponuda rukotvorina koje zadržavaju tradicionalna obilježja kraja iz kojeg dolaze, ali istovremeno odgovoriti na sve zahtjevnije standarde suvremenih kupaca, posebice stranih turista.
Slap je okupio 10-ak malih obrta i udruga koje se bave izradom raznih rukotvorina te im pored zajedničkog plasmana ponudio i pomoć pri organizacijskom jačanju, edukacijske programe, usluge marketinga te osmišljavanje tržišnog nastupa. Konačni cilj je bio ojačati male proizvođače za samostalno i održivo poslovanje. Projekt se provodio na području Osječko‐baranjske i Vukovarsko srijemske županije, a u njegovu provedbu će pored partrnerskih organizacija biti uključen i veliki broj institucija, lokalnih samouprava, turističkih zajednica, strukovnih organizacija i stručnjaka različitih profila. Brand Panona pokušaj je stvaranja robne marke koja bi objedinila šaroliku ponudu rukotvorina panonskog kraja Hrvatske i tako pomogla razvoju turističkih potencijala regije. Projekt je trajao od 1. ožujka do 31. prosinca 2006. godine.