Hrvatska se konvencionalna poljoprivreda ne može nositi s konkurencijom iz Europske unije. Organska je proizvodnja ono čime možemo konkurirati. To je tržišna niša u kojoj hrvatski poljoprivrednici mogu najbolje iskoristiti specifične preduvjete podneblja i uspješno konkurirati  proizvođačima iz naprednijih zemalja.

Projekt je financirala flamanska Vlada, a provodio se u partnerstvu s Regionalnom razvojnom agencijom Slavonije i Baranje i Euroregijom Dunav-Sava-Drava te flamanskim Eurappel VZW iz Leuvena. EcoCompetitive je nadopuna projektu YES Ekopoduzetnik, kojeg je Slap uspješno provodio tri godine, a u sklopu kojega su slavonskim ekopoljoprivrednicima pružali potrebna teorijska i praktična znanja iz proizvodnje, poduzetništva i marketinga, te osiguravali mikrokredite u iznosu do 10.000 eura za organsku proizvodnju. Projekt se provodio kroz 5 specifičnih koraka. 

Prvi od njih je bio preuzimanje znanja i iskustava od flamanskih partnera na području internetske prodaje organskih proizvoda i pokretanje web shopa putem kojega su slavonski ekološki proizvodi bili dostupni najširem tržištu.
drugom koraku slavonski proizvođači su posjetili Belgiju, gdje su dobili uvide u iskustva tamošnjih ekoproizvođača i ponudili svoje proizvode belgijskom tržištom.

Stvaranje priručnika – praktičnog vodiča kroz eko tržišta EU – odvilo se u trećem koraku, dok je četvrti bio pružanje stručne i savjetodavne pomoći kroz organizaciju Ekoforuma, gdje su mali proizvođači imali priliku susresti se sa vodećim stručnjacima s područja prerade, plasmana i marketinga, te iz prve ruke bili upoznati kako unaprijediti vlastitu proizvodnju.

Zadnji korak bila je organizacija završne konferencije međunarodnog karaktera u kojoj se vidjelo što je učinjeno i na čemu još treba raditi. Tijekom cijelog procesa svim je ekoproizvođačima, korisnicima projekta, bila osigurana mogućnost korištenja marketinških usluga kako bi svoje proizvode i usluge u što većoj mjeri prilagodili tržištu.

O projektu

Prenošenje marketinških znanja i vještina institucijama i proizvođačima kao i znanja o EU regulativi u području organske proizvodnje
GLAVNE AKTIVNOSTI
Organizacija ECO – foruma
Studijsko putovanje u Flandriju
Izrada web trgovine
Izrada logoa i marketinška podrška proizvođačima
Izrada priručnika „Organska poljoprivreda – proizvodnja i marketing“
Organizacija međunarodnog sajma organske proizvodnje
TRAJANJE PROJEKTA
24 mjeseca
PROJEKTNI PARTNERI
Brava Veiling
Streekproducten Vlaams-Brabant vzw
Regionalna razvojna agencija Slavonije i Baranje
Euroregional Cooperation Drava Sava
Biopa
VRIJEDNOST PROJEKTA
160.895 EUR