No comments yet

Završni treninzi i radionice projekta Camarg

"Projekt Camarg, kao spoj suvremenog Internet marketinga i poljoprivrede, sa sobom je donio i mnoštvo novih informacija, vještina i zaključaka. Najviše novih informacija odnosi se na područje marketinga, promocije i informacijskih tehnologija. Kroz nekoliko radionica nastojalo se prenijeti stečeno znanje ostalim partnerima na projektu i podijeliti iskustva.

S područja informacijskih tehnologija provedeno je nekoliko radionica s IT expertima, kao i s ekspertima s područja marketinga.Provedena je analiza dosadašnjih marketinških iskustava iz projekta Camarg, nastavno na dobivene zaključke osmišljena je i provedena višednevna radionica s temama „Uloga marketinga u prodaji prehrambenih proizvoda“ i "Brendiranje hrane".

Zaključeno je da poljoprivreda Slavonije i Baranje treba stvaranje branda koji predstavlja velik broj proizvođača s jednom oznakom prepoznatljivosti, eCeker može poslužiti kao odličan primjer udruživanja i stvaranja prepoznatljive priče. Željeni učinak branda može se ostvariti samo uz pomoć novih marketinških znanja i vrhunske informatičke podrške.

Radionicama su nazočili proizvođači, kupci, nutricionisti, predstavnici ekoloških proizvođača i ostali partneri projekta Camarg."

"Web shop platforma www.eCeker.hr proizašla je iz projekta CAMARG, stvorena je prilika za okupljanje proizvođača na jednom virtualnom mjestu uz prodaju i dostavu visokovrijednih namirnica u domove diljem Hrvatske.

Projekt je sufinanciran iz programa Interreg Mediterranean sredstvima Europske Unije te sredstvima Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske."

Comments are closed.